. -
Annonser från BloggPartner

15.01

Lugn dag idag, kom till jobbet började må fasansfullt. Lotta var snäll och hjälpte mig att boka om kunderna.
Vi hann även spana lite på våran London resa, vi fick lite inside info om att man tydligen skulle bo i Kingsinton el Paddington.
Reserna håller verkligen bra priser, nu håller vi tummarna att pundet ligger låget ett tag till!


Efter jag sett några sex and the city avsnitt så slog tanken mig, shiiiit ja lever inte mitt sex and the city liv nu när jag kan! Nu kan man ju göra allt de där som de galna brudarna gör!
Tänk om man hade haft med sig sina närmaste vänner här i Stockholm.
Vi som alltid identifierat oss med de olika karatärerna!
Mina vänner är klokrena att passa in om nån av dem, men vem fanken är jag?
Jag är ingen av dem!
Får helt enkelt bilda en ny karaktär!

Nu ska jag lägga mig ner och försöka komma på hur jag ska ligga för att jag ska kunna må OK!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är Samantha/Charlotte!



Men vem fan är jag???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback