. -
Annonser från BloggPartner

12.16

Mondaymorning.

Var så stolt över S och F imorse på T-banan, vi åkte i samma vagn som
1 rottweiler, 1 schäfer och 1 strövar av nått slag.
Och inte ett pip kom ifrån dem.
Kan de vara så att min släktings vattenhund fick dem att fatta igår att alla
svarta hundar inte är farliga och vill döda dem!

I helgen hade jag besök av Morfar, Morbror,Åsa och lilla favvo Rasse!
Vi gick på Gröna Lund på lördagen, då fick vi sällskap av Carro o hennes 2 stjärnor samt Lotta.
Lagom med folk som strosade runt där inne.
Jag o Lotta satte oss i Berg o dalbanan, åkte några varv, skrek mig hes..kommer ner och tittar på fotot som tagits någon gång under färden..
FYY FAN vad rälig jag blev, Lotta knäckte sig och jag visste om jag skulle i vattnet o dränka mig sj!

På lördags kvällen åkte vi in till TGI Fridays... Var åratal sen jag var där!
Vi fick en balong med ett numer så de visste när de var vår tur att få ett bord..

Under tiden tog jag o Åsa en varsin sommersby cider i baren, den ciderna smakar bara föör ljuvligt!

Sen kom vi då till maten, vilken smakupplevelse. Helnöjd var jag, trotts lite smått kalla pommes..
Som efterrätt blev de ingen vanlig efterrätt..utan en drink med vaniljglass, krossade kakor, is och så då sprit!
Jag har aldrig varit med om någon godare drink...

Nu måste ja jobba vidare här...

HejHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback