. -
Annonser från BloggPartner

20.51

Jag hade en kund som är journalist på Aftonbladet häromdagen. Hon jobbade på avdelning där de hade hand om kungligheter. De följde kungafamiljen varje minut av dygnet och jagade dem efter kommentarer till olika saker!

Hon berättade för mig om hur de hade gått till mellan Jonas o Madeleine.
Jag finner detta högst intressant!
Hon hade ringt Jonas ett antal ggr för att få en kommentar till deras uppbrott.
Hon berättade även att de känt till Jonas levnadssätt ett antal år men inte kunnat skriva om det!
De har information från säkra källor att Jonas har:

-
Kysst en tjej helt öppet på klubben V och sedan tagit sin näsduk ur bröstfickan och skrivit sitt mobilnumer.

-Raggat upp en tjej i en bar, tjejen spelade då lite dum som om hon inte visste vem han var. Efter en stund tillsammans frågade tjejen om han hade flickvän. Svaret blev:
-Darling, du vet vem jag är och vem jag är ihop med.

Sen visste Madeilene om Jonas natt med norskan, och förlovningen var hans sätt att visa att det var dem 2. Men när de kom ut stod inte Madeleine ut med det.

Ja kanske helt ointressant info men ja förundras alltid över otrohet!
Vad de är som gör att man har de behovet, förutsatt att man har ett fungerande förhållande!?



Nää, nej tack till pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback