. -
Annonser från BloggPartner

23.42

lördagkväll..
sitter och kollar på underbar och älskad av alla.. som går på TV.
shiit jag är fan Bella i den filmen... INGET går som jag vill eller som på något sätt är positivt!
filmen har verkligen punkter som träffar rätt och jag känner igen mig om och om igen.
Underbar och älskade lördag ... ta slut nu.

Saknar förövrigt min mormor något så sjukt mycket, vill bara ringa henne. Tänker på henne varje dag. Om hon inte hade sovit den där gången jag ringde och hennes särbo svarat hade jag fått prata med henne en sist gång. Hade fått fråga henne sj om hur man gör ungsfalukorv. Så varje gång jag står och gör den där ugnsfalukorven så tänker jag bara på hur mormor hade gjort.
Mormor visste hur mycket jag gillar kokad broccoli, så varje gång vi åt
 middag tillsammans hade hon kokat broccoli åt mig.

hade förövrigt en riiktigt bra fredagskväll med Carro. Fick dock klara mig på 2 timmars sömn.
DET GÖR JAG ALDIRG OM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback