. -
Annonser från BloggPartner

12.59

Maria Angelina som är en sådan underbar vän har äntligen tagit sig i kragen och börjat få lite bollar i luften. Jobb på dagis och ålderdomshem. Börjat blogga på myshowroom och nu ska hon äntligen ta tag i en sak som jag tycker hon är faboulus på.
Hennes tavlor/målningar får mig att rysa. Hon är så duktigt!
Jag hoppas verkligen att hennes extrema konstnärlighet kommer ta hene långt!
Jag håller alla tummar jag kan för din skull vännen,
 du är värd all framgång!

Har väntat länge på detta och äntligen Maria har du fått dig en spark i baken :)

Om ni vill spana in hennes nys fina blogg behöver ni be om adressen, Det kan ni göra i kommentarsfältet på den gamla bloggen axlforpresident.blogg.se

 


You and Me Baby JumJum! Vaddå Tylösand suckers!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback