. -
Annonser från BloggPartner

16.25

Idag har jag agerat nåldyna...

Har ett bra tag haft en del krämpor som jag nu var trött på. jag var bla trött på att vara trött jämnt. Att man måste sova 10 timmar för att vara utsövd e lite väl! O sen yrsel m.m är inte heller en höjdare!

Så jag begav mig till vår granne Tuva som utför akupunktur. Och hon kunde ge mig svart.
Svaret på den fråga/frågor jag ställt mig i 7 år!
Whats wrong whit me!?!?

Svaret va, blodbrist!

Tuva bad mig räcka ut tungan, när hon såg den skrek hon verkligen
- OOOh bleek, viilken blodbrist!

Jag fick sammanlagt 15 nålar i mig! Och medicin på de!
Nästa fredag är de dags igen, så till nyår lovade Tuva mig att jag skulle vara en ny person!
Kan inte vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback