. -
Annonser från BloggPartner

21.14

Mina få men kära läsare ...

har fått en liten order om att styra upp bloggen, ska verkligen försöka! Men ja känner ofta att jag inte har så mycket att dela med mig av!
Vilket jag säkert  har :)

Efter en effektiv söndag med många to do saker på listan kan jag med gott samvete lägga mig i sängen och kolla på söndagsfilmen. Frågan är om det är smart att kolla på Taking lives?

Imorgon är det en ledig dag, ska få iväg kappan från Hunky Dory till kemtvätten. Varje gång jag ser blodstänken på jackärmen går de en rysning av ångest igenom mig!
Varför? Varför skulle dem har så låga bord på MS Gerda! O varför skulle jag ramla över de och skära mina fingertoppar!?
Håll nu tummarna att kemtvättaren får bort fläckarna!

OO just de, den fina blogg designen får ni ge Maria credd för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback