. -
Annonser från BloggPartner

Marias önskan,min lag!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få se scruffisarna (Sanchez och Frans) skrutta runt i hundgården.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov till ljudet av några maskiner, kan varit grävmaskiner!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Stekte ägg och korv.
Det sista du sa högt: Är det ditt pennetui?
Det senaste någon sa till dig: M jA!
Vad har du druckit idag: Citronvatten och blåbärs the!
Vad var det senaste du åt: Stekt ägg och korv!
Vad var det senaste du köpte: Ett andrahandskontrakt!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Isvindar..
Godaste glassmaken: Mjukglass med noisette topping.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ingen kommentar.
Sover du tungt: Alltid, överallt och närsomhelst.
Drömmer du mardrömmar: Ja, om mardömmar kan defineras på flera sätt!
Trivs du med ditt jobb: Absolut!
Favoritklädsel: Morgonrock och duntofflor
Favoritlåt just nu: Bruno Mars-Just the way you are
Vad ser du om du tittar till höger: Min klädstång.
Vad gör dig glad just nu: Att jag får min Iphone snart och min nya jacka. Bara materiella ting!?
Vad ska du göra härnäst: Titta på Paradise Hotel och njuta av blåbärs the med mjölk!
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Finurlig och tankspridd.
Favoritgodis: Choklad och salt
Kläder just nu: Tro de eller ej, mjukiskläder.
Sommarplaner: Att ha semester.
Hur många kuddar sover du med:4
Spelar du något instrument: Nej. har aldrig rört ett!
Morgon eller nattmänniska: Inget av det, men lutar nog mer åt morgomänniska.
Vad är viktigast för dig: Trygghet. Mina vänner. Att mina hundar mår bra.
Är du kittlig: Nope.
Snarkar du: Andas tungt ...
Stjärntecken:Stenbock
Äckligaste insekten: Jag hatar allt som flyger, malar och nattdjärilar ger mig riiktiga rysningar. Ää vet inte om de är insekter dock!?!?
Stökigt eller välstädat: Välstädad yta!
Längtar du mest efter just nu: Att de ska bli januari så Maria kommer till Sthlm!

Kopiera och gör den ni med! Glöm inte säga till så jag får läsa


Fråga mig inte varför svaren är fettextade och frågorna normala!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback