. -
Annonser från BloggPartner

22.42

Shiiiiit o jag hoppas att denna lilla början är början på nått stooort!
Att Lulu var så gullig trodde man inte, varm och liksom mild på nätt vis!
Ikväll hade hon med sig hundarna Jackson o Buster som fann Frans som en leksak! Jakten var i full fart o Frallan bara tjöt, ja tjöt som en pip leksak!
O jag är så förväntansfull på hennes första blogg inlägg om sitt besök hos mig på Arnalids! Blev bilderna bra? Kommer hon lovorda mig inför hela Sverige? Oj oj! Press isåfall!
Frallan var iallafal villig på att vara med på bild, satt som ett frimärke i hennes knä!
Men detta andra möte kändes bra, för i fredags när de var inför Kristallen galan fix så var allt så stressigt! Idag fick jag ta min tid i jobbat som skulle göras. Det gillar jag!

O vad glad jag är att jag flyttade, o vad glad jag är att jag träffat min chef o hennes goa syrra, mina kollegor.. fanken. jag ä verkligen såå glad att ödet förde mig till denna salong. som sjklart har sina brister men alla är så öppna för att lyssna o förbättre!

Men ja ska absolut inte sticka under stolen med att jag SAKNAR IHJÄL mig efter min underbara vänner i Hstd! Hade hoppats på att ni kunde vatt med mig oftare!
Väntar fortfarande på besök!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback