. -
Annonser från BloggPartner

07.57

Tisdagen avslutades med som ni kanske märkte från förra inlägget med lite hederlig gangsta musik. Vi bara brainstormade ut godingar efter godingar.
Men att MARIA kräsnast i världen finner Lil wayne het var nog de otroligaste jag hört!?!?

När jag väl kom i säng så blev de lite soduko tänkade. När jag la ner tidningen, släckte lampan och la mig till rätta så kände jag att min vovvar log jämte mig.
Sanchez låg jämns min rygg och snusade mig i nacken och Frans log ihop kurade vid min mage.
Det var precis som de alltid varit! Skojja att jag somnade gott.
Får ta vara på alla dessa nostalgiska stunder innan flytten till den nya lägenheten.
För då kommer ju Sanchez och Frans ha sovrumsförbud.
Inte ENS V.I.P tillgång.

Ha en fin onsdag .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback