. -
Annonser från BloggPartner

09.21

Ja fredag! Underbart, är dessutom ledig imorgon.
Även Baby är ledig. Så jag har bokat in honom på en ryggmassage och sen ska han få bli lite bortskämd i salongens relaxavdelning.

Sitter på jobbet nu och väntar på mina första kunder. Till frulle fick de bli fruktsallad. Kände mig bra dum när de gick förbi en byggargubbe och tittar in. Jag tittar då precis upp med gafflen i munnen och får ögonkontakt med honom! Drar loss vindruvan med tänderna, precis som om jag försökte för föra gubben med min vindruva liksom. Han går förbi fönstret stirrandes på mig och min vindruva ....
MM de är inte lätt att äta vindruvor oförföriskt haha!?

Ja nu börjar kollegorna droppa in på salongen. Härligt med lite sällskap..

Ha en skön fredag ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback